Info

VOJVOĐANSKI “ĆOR SOKAK”

lidijaNajnovijim rebalansom budžeta Republike Srbije, gradjani Vojvodine su po ko zna koji put žrtve dnevno politickih zbivanja. U cilju smanjenja budzetskog deficita “kolje se krava za kilogram mesa”. Odustalo se od izgradnje 36 km moderne saobraćajnice Novi Sad-Ruma i tunela kroz Frušku goru. Koliko je ovaj put bitan sa ekološkog stanovišta, još više je neophodan industrijskom razvoju Vojvodine jer je on regionalna žila kucavica. Čekati još nekoliko decenija, dok vizija razvoja “dobaci” dalje od minstarskih i predsedničkih zavičaja postaje besmisleno. Za to vreme građanima Iriga 8000 kamiona dnevno prođe pored dnevne sobe. U takvim uslovima niko više u Evropi ne živi.

Umesto da slušamo o maštarijama aktuelne autistične Vlade o kanalu do Soluna, i posmatramo kako se lokalnim samoupravama ukidaju doznake, građani Vojvodine bi trebalo da imaju sopstvenu upravu nad celokupnom putnom mrežom. Pozivamo one koji su na sav glas u kampanji koristili pojam “regionalizacija” i “ravnomeran razvoj cele države” kao i “modernizacija Srbije”, da se umesto praznih reči, ponekad i izvan predizborne kampanje “provozaju” obilaznicom oko Rume na primer ili pregledaju stanje većine puteva u Vojvodini. Saobraćajnice Vojvodine su  ispod svakog proseka, čak i u odnosu na ostatak države. Više od dve decenije se ne obnavlja aktuelna mreža, nema novih investicija, a sada se zbog generičkog budžetskog manjka odustalo čak i tih minornih 40-tak km do autoputa Beograd-Zagreb.

Da ne bi čekali još tih nepoznatih nekoliko decenija dok sve zamre, Vojvodini je, ako se smatra delom Srbije, neophodno dozvoliti da sama upravlja, gradi i razvija sopstvene puteve, što se sudeći prema poslednjim odlukama, dok  je ova vlast na čelu zemlje, sigurno neće desiti.

Menadžerka GO LDP Novi Sad

Lidija Piroški

Discussion

No comments yet.

Post a Comment

September 2017
M T W T F S S
« Apr    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Get Adobe Flash player